NOTÍCIES ABSORCIÓ CAIXABANK – BANKIA: AFECTACIONS EN MARXA

Segons hem estat informats per la Direcció s’està treballant amb un calendari “temptatiu” de la fusió en què el dia “D” és el proper divendres, dia 26, i, per tant, s’operarà formalment com a entitat única a partir del dia 29 de març.

 

Els responsables de les diferents àrees de l’estructura han començat a comunicar verbalment a les persones les modificacions i canvis de lloc previstos. Els nivells N+1 de cada una de les dues entitats son els encarregats de la comunicació verbal dels canvis.

Les persones que perden el càrrec o passen a ser adjunts mantindran la retribució.

Està prevista la integració física dels centres de Banca Privada i d’Empreses el proper dilluns 29 de març per a evitar “fugues” de clients. En els Centres d’Empresa hi haurà Direcció Adjunta.  A InTouch, de moment només hi haurà integració física dels centres de Barcelona, Sevilla i Tenerife. La resta de centres de Bankia mantindran el seu “Conecta con tu experto”.

La integració de la xarxa d’oficines està condicionada per la integració tecnològica, que està previst que estigui culminada al novembre, i fins llavors hi haurà doble xarxa.

La negociació per a l’Acord Laboral d’Integració (ALI) de les dues entitats s’iniciarà quan la integració sigui efectiva. Pot haver-hi alguns casos residuals que impliquin una mobilitat superior als 25 km que es tractaran individualment.

A tot això, com ja vàrem denunciar el passat 26 de febrer, <CSI i Referents CaixaBank – Pal·liar el primer impacte real de la Fusió> ,  els primers passos en la fusió física i de treballadors son preocupants a nivell d’esforç en les DT Catalanes. El Centre de Suport a la Integració es nodreix en un 31% (28 de 91) amb plantilla de les 2 DT de Catalunya (DTBarcelona i DTCatalunya) i 14 companyes i companys son “Referents” en els seus àmbits territorials.

És evident l’impacte negatiu durant molts mesos per a les 39 oficines a les quals estan adscrites les persones seleccionades, i més quan, entre elles, hi ha sots-directors comercials, GC-II, i persones actualment als Equips de Suport (Apoderades o no).

Casualitat o no, en la mateixa data la Direcció anunciava la no imputació del cost, reptes i campanyes del 70% dels ETT destinats a suplir als companys/es a CSI i Referents en els centres d’adscripció d’aquests companys/es.

Faltaria més. I ens continua semblant insuficient la mesura adoptada. Demanem que s’ajustin i, per tant, es redueixin els reptes i objectius comercials, proporcionalment a la plantilla manllevada i al pes de la seva funció: Absència d’imputació per reptes i resultats dels ETT i supressió del 100% dels reptes corresponents als companys/es, destinats a tasques de suport a la fusió.

Complirà la Direcció Comercial o també utilitzaran solucions creatives en els càlculs dels reptes i bonus? Ens en malfiem. Ens hi han acostumat.

Des de la FEC estarem amatents a com es van succeïnt aquests canvis i integracions, vetllarem per l’acompliment dels compromisos adoptats i continuarem reclamant compensacions justes a l’esforç que se’ns demana.

A CATALUNYA, la FEC!

Deixeu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *