“MINI ONE”: UN AUTÈNTIC DISBARAT !!

Sabedora la Direcció comercial que durant les vacances d’estiu hem carregat les bateries, ens han preparat una “Tornada a l’escola” com mereixem: La Campanya del “Mini One” !!

 

El que no ens han dit és que a tot l’Estat espanyol, de gener a juny del 2019, es van vendre 2.852 vehicles de la marca Mini. Ep! De tots els models que comercialitza: 3p/5p, “Cabrio“, “Countryman“, “Clubman“, etc... Són dades de l’Associació Nacional d’Importadors d’Automòbils. Tampoc ens diran que aquest vehicle ocupa el 80è lloc en el rànquing de vendes. El consumidor de l’estat prefereix 79 models abans que el Mini a l’hora d’estrenar o canviar el cotxe.

 

Però als comercials de CaixaBank els agraden els reptes difícils. Nosaltres comercialitzem un únic model i color, en un únic acabat i una única modalitat de rènting. Tot i aquesta “petita” dificultat afegida, el primer dia de comercialització, a les dues Direccions Territorials catalanes es van  traslladar al SIA 1.034 operacions, de les quals 577 ja estan signades. I com és habitual, i sembla que només la FEC posa en evidència aquests greuges, les operacions traslladades a SIA i les operacions signades a Catalunya representen un 45,93% i un 51,47%, respectivament, de les operacions de tota la xarxa de CaixaBank.

 

Les xifres són de vertigen i parlen per elles mateixes. Malauradament no ens sobta. Una vegada més aquests resultats s’expliquen per l’abnegada tasca de la nostra plantilla i per aquesta autèntica maquinària de “pressionar” persones en què s’ha convertit l’espremedora comercial de la Direcció de Negoci. Ull amb oficines amb 0 MINIs signats i 0 SIAs” adverteixen alguns correus que arriben a les oficines.

 

Però, a quina ment preclara se li acut comprometre als nostres empleats a fulminar rècords de comercialització en un sector, el dels vehicles, on les vendes s’han desplomat?

 

Ens preocupa la nostra salut mental. Tot plegat és un autèntic disbarat! I no serà el darrer: ja es parla que, properament, li arranjarem les vendes anuals a Toyota.

 

No acceptem pressions. Comercialitzem com cal.

Com a bons professionals cal que tinguem cura dels clients i, sobretot, hem de tenir cura de nosaltres.

 

 

Deixeu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *