Circular Conjunta – Impressores i tablets: Anem enrere?

 

Les oficines de la nostra Entitat han minvat significativament la seva capacitat i qualitat operativa: per l’eliminació de les impressores financeres, deixant-ne només una per oficina i per les fallades i demores del sistema informàtic del lloc de caixa des de la implantació de tablets per a la recollida i digitalització de la signatura de clients.

  • ARA, són els empleats els que han d’esperar el seu torn per emetre un PIN de les targetes que venem, imprimir un xec de l’Entitat, realitzar un canvi de llibreta plena o que no funciona pel caixer, imprimir la targeta IBAN, validar tributs,…
  • A MÉS A MÉS, la implantació de les tablets en el lloc de caixa per a la digitalització de la signatura del client en operacions de finestreta s’ha portat a terme sense la correcta adaptació del programa informàtic, fet que provoca l’alentiment dràstic de tota l’operativa pròpia d’aquest lloc de treball.
  • I TAMBÉ, els problemes de configuració informàtics estan provocant continus desquadraments d’efectiu dels recicladors, de manera que quasi cada dia cal realitzar la descàrrega del reciclador i fer el quadre general de l’oficina, amb el temps que això suposa.

Aquestes situacions repercuteixen negativament en l’eficiència de les oficines, en la qualitat del treball i en la imatge que els nostres clients perceben de CaixaBank. Tot plegat provoca queixes generalitzades per les llargues cues i el temps d’espera.

  • EL GRAN PERJUDICAT, L’EMPLEAT DE CAIXA, diàriament rep queixes i retrets d’un públic fastiguejat que busca un culpable a la situació; realitza quasi a diari la descàrrega del reciclador i el quadre general de caixa, a causa dels desquadraments causats per les fallades de configuració informàtica i provocant allargaments de jornada laboral; l’existència de només una impressora financera provoca dues cues en el lloc de caixa, la dels clients i la dels empleats, amb l’estrès que això suposa; atenció d’operacions d’efectiu a clients d’alt valor en llocs que no són de caixa, assumint un gran risc de seguretat i també de sanció per incompliment normatiu…

A l’empleat de caixa se l’ha de dispensar de funcions comercials alienes al propi lloc, ja que si en condicions normals és pràcticament impossible poder realitzar trucades comercials i concertar entrevistes, encara més en aquesta situació de precarietat que estem denunciant.

  • HEM SOL·LICITAT per escrit a Recursos Humans INFORMACIÓ dels motius de la retirada de les impressores financeres, entenent que a cada oficina n’hi hauria d’haver un mínim de dues, i almenys una per cada tres empleats.
  • I HEM DEMANAT MESURES I TERMINIS per a solucionar els problemes de configuració informàtica que afecten principalment al lloc de caixa i al reciclador.

Deixeu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *