INTERCANVI DE PLANTILLES
S’acosta la data de la integració informàtica, 15 de novembre, i a l’empresa li entren les presses. Així cada dia, són més les persones que reben algun encàrrec per a realitzar en l’ “altra” entitat.
Que no et confonguin. En els casos de Referents i del Centre de Suport a la Integració es varen regular les condicions laborals i les seves compensacions mitjançant acord amb els Sindicats.
Per als casos d’intercanvi de plantilles no hi ha un acord específic. No obstant això, aquest tipus de treballs en comissió de servei o d’altres motivats per gestions de servei, accions comercials, assistència a cursos de formació, etc., fora del centre de treball, ja estan regulats en el Conveni Col·lectiu i en la normativa laboral de CaixaBank des de fa temps.
Per tant, si t’han “triat” per a anar a una altra oficina o centre de treball has de saber que tens dret, d’entre altres coses, al pagament del quilometratge, pàrquing i peatges, en el seu cas, i al pagament de la mitja dieta si acabes la teva jornada a més de 20 quilòmetres del teu lloc inicial, a despeses de manutenció, etc…, tal i com s’estableix a la NORMA 26: Despeses Empleat.
Si tens algun dubte posa’t en contacte amb nosaltres.
La Direcció no sempre t’ho explica tot.