AIXÍ TAMBÉ ES MALMET LA IMATGE DE CAIXABANK!

Calia posar en risc novament la reputació corporativa de CaixaBank participant en la vetllada lúdico-festiva de lliurament dels premis Los Leones de El Español 2020, de nul·la importància i rellevància per a l’entitat, en ple estat d’alarma?

Un acte amb una vuitantena de “personatges selectes”, que no va resultar altra cosa que una burla directa als més mínims principis de solidaritat envers una ciutadania que veu restringits drets fonamentals per l’emergència sanitària, social i econòmica causada per la pandèmia de la COVID-19, valorem no necessitava comptar amb la complicitat explícita de CaixaBank. Calia a més la presència d’algun alt executiu en representació de l’entitat? Encara sort que el President de CriteriaCaixa només hi ha va participar telemàticament, excusant la seva presència en persona. Això sí, la imatge corporativa de CaixaBank, prou visible.

Serà habitual patrocinar aquest tipus d’actes en la “nova cultura” del “nou CaixaBank”?

Sabem que la nostra opinió no serà del grat de la Direcció, ni d’alguns companys i algunes companyes a qui tot el que fa qui mana els sembla bé, però no hem renunciat a ser crítics quan considerem que cal, ni estem privats del dret de manifestar obertament i pública el nostre parer.

La reputació de l’Entitat és cosa de tots!

A Catalunya, la FEC !!!!

Deixeu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *